Beoordelingen van Bella Roma Marknesse

Recente recensies van Bella Roma Marknesse

4 sterren na 58 reviews

, 08-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke, goed bedekte pizza's. Geringe wachttijd

, 03-02-2020

Kwaliteit:

Rating

We hadden besteld voor afhalen om 17.20u maar het was pas 17.43 klaar. Kregen wel wat te drinken en de friet was gratis. Dit moet wel beter. Het was een rommelige sfeer binnen

, 27-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

perfect op tijd! heerlijk warm! eten goed van kwaliteit en erg smakelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Werd pas, na bellen, 2 uur na bestellen bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Via de site heel gemakkelijk besteld en betaald, de besteldling was keurig op tijd klaar. Lekker gegeten, grote porties. Alleen de presentatie zou misschien iets mooier kunnen. Het eten zit echt allemaal in bakjes

, 23-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling via de website ging goed, bestelling was op tijd en smaakte goed. Ook de porties waren voldoende.

, 18-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een dikke 1

, 25-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Lange wachtijd en maaltijden slecht en ziekmakend. Jammer het was zo goed. Bestellen en komen er nooit meer.

, 24-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna 2 uur gewacht op de bestelling. Kleine broodjes voor bij de kruidenboter waren heel hard.

, 24-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker maar helaas niet echt warm meer. Bestelling was op maandagavond maar liefst 50 minuten te laat. Jammer maar misschien was ons chalet op chaletpark Heetveld moeilijk te vinden. Wel goed dat er bij ons kon worden bezorgd.

, 19-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top zaak altijd goed verzorgd

, 15-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, maar helaas was het eten erg koud. Jammer want de smaak was goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en op tijd!!

, 14-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de bestelling was perfect op tijd! het eten was goed warm zeker voor herhaling vatbaar

, 09-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling is niet meer te volgen. Er wordt geen tijd meer afgegeven per mail. Zeer onhandig. Nu al de derde keer. Verder heb ik 700 gram spareribs besteld maar met de doos meegewogen maar 600 gram gekregen. Ook waren de sausjes verkeerd geleverd. Kwaliteit gaat achteruit. Hopelijk kunnen ze dit keren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal altijd goed, deze bestelling helaas niet. Zondag 18.17 besteld ontvangen om 20.17 De pizza's waren koud. Qua afstand snap ik dat ze lauw kunnen zijn maar nu koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten kwaliteit goed. Bezorging niet meer zichtbaar qua tijdstip en duurde op een zaterdag meer dan 1.5 uur. Dat is veel te lang

, 04-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima op tijd en heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk. Alleen jammer dat ik het eten van de grond moest halen omdat de bodem van de tas het begaf.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

wij bestellen er vaak en meestal gaat het wel goed.. deze keer een pizza calzone italia besteld.. er kwam een pizza echter niet de calzone italia maar de gewone ( en daar zit vis op waar ik niet van houd )... kan gebeuren is ook verwarrend echter de prijs van de calzone is lager dus ik wist zeker dat ik de juiste pizza had besteld... wij hebben gebeld en wij hadden meer het idee wij halen de vis er wel af en laten het zo maar willen het toch melden.. nu kregen wij de schuld want wij hadden bij de opmerkingen moeten zetten dat het om de calzone ging.. hoe moeten wij dat weten ??? aan de prijs had bella roma kunnen zien wat wij bestelde en dat zij de verkeerde hebben geleverd.. na een enorme discussie werd een nieuwe pizza beloofd... nadat wij hier 2.5 uur op hebben gewacht hebben we maar een boterham gegeten want de pizza is nooit gekomen... hele slechte zaak bella roma !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit maaltijd perfect. Bestelsysteem werkt niet. Aangekruist dat we wilden afhalen. Daar aan gekomen bleek dat dat niet meer kon(wel meegekregen overigens) ( wij halen liever omdat het bij bezorgen bijna altijd koud is, adres niet kunnen vinden, veel bestellingen etc)

, 04-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Werd pas na een uur bezorgd. Had meer bechamelsaus op gemogen

, 23-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk. We zullen vaker bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-08-2019

Kwaliteit:

Rating

De pizza was lekker en goed verzorgd. De nieuwe locatie maakt een lichtelijk rommelige indruk.

, 02-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 31-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten en goede bezorging.

, 23-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

twee bakken kapsalon besteld de enen was aardig zwart en de andere was zowat rouw en dan ook nog op de site zitten 10% korting en je krijg maar 5% als je erachter aan belt zijn de gegevens niet aangepast op de site scheelt me mooi even €25

, 25-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Deeg van calzone veel te dik ! weinig shoarma, we zijn beter gewent. Hawaï pizza perfect.

, 18-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel gebracht en heerlijk van smaak. Zeker voor herhaling vatbaar!

, 29-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed warm Snel en optijd geleverd Smaakte heerlijk

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima op tijd bezorgd. Pizzabodem helaas zompig. Op de site staat bij bestelling via de eigen site 10%, korting.. Op de rekening helaas maar 5%.

, 17-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza is zoals altijd lekker en goed! Helaas gaat het de laatste tijd mis met de bestellingen van kapsalons. Bij opmerkingen zet ik neer dat een kapsalon zonder kaas moet, maar tóch wordt de kapsalon met kaas bezorgd. Gelukkig wordt dit altijd prima opgelost door Bella Roma.

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op zaterdag besteld, wachttijd was 1 uur. Uiteindelijk is dit 2 uur 10 minuten geworden zonder een belletje of een aanpassing van de tijd dmv een mailtje. Ik vind dit echt niet kunnen, moest nog zelf bellen. Jammer van dit wel vaker optredend fenomeen. De kwaliteit van het eten is over het algemeen wel goed.

, 25-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op zaterdag middag online besteld en 's avonds thuisbezorgd in Ens. Lekker gegeten, volop keuze en meer dan genoeg :-) prima bezorging!

, 24-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was dit keer niet zo als we gewend zijn..het was koud

, 01-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik begrijp dat het op Oudejaarsdag druk kan zijn , daarom had ik smorgens om 10 voor 11 mijn bestelling gedaan om zo jullie te helpen met de planning maar als dan de bestelling alsnog 40 minuten te laat komt de Calzone shoarma erg droog en niet warm dan baal ik toch wel een beetje vandaar mijn mindere beoordeling .Misschien waren er veel klanten aan de balie en is dan de keus de reeds betaalde bestellingen te laten wachten en eerst de balieklanten te helpen maar dit geeft geen goede reclame helaas .vriendelijke groet,

, 22-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Vriendelijke bediening

, 17-12-2018

Kwaliteit:

Rating

De service was goed en de bestelling stond tijdig klaar. De pizza was alleen wel koud...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duidelijke site, op tijd geleverd en smaakvolLe maaltijd.

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

perfect!! eten goed, en warm. pizza zou alleen wel gesneden mogen zijn.

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Te laat bezorgd, tracker niet aangepast. Eten was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Om kwart voor 6 een bestelling geplaatst met als toelichting iets toe te voegen bij een pizza. Vervolgens een e-mail gekregen dat de bestelling om kwart voor 7 wordt bezorgd. Om 7 uur is er nog niemand geweest. Ik bel op om te vragen of er iets aan de hand is, krijg ik te horen: onze excuses, er is een foutje gemaakt in de keuken dus ze gaan nu beginnen aan uw pizza's. Vervolgens komt uiteindelijk de bezorging pas om kwart voor 8 en zelfs zonder het toevoegen van het product wat wij in de opmerkingen hebben toegevoegd. Ook de kwaliteit van de pizza was niet goed. Wij hebben vooral de bezorging en het meedenken aan een oplossing aan de telefoon ronduit slecht ervaren. Wij dachten misschien dat hier een vergoeding voor zou komen, maar hebben wij ook niks van vernomen. Helaas hebben wij van te voren al moeten betalen, maar het is voor ons duidelijk dat wij op deze manier geen bestelling meer zullen plaatsen bij Bella Roma!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was weer lauw en weinig kruiden dit verschild nog al eens vaak is het zeer goed maar deze keer weer een stuk minder zonde is dat

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een uur later dan de doorgegeven tijd werd onze bestelling bezorgd. Dit gebeurd vaker meer dan vervelend. We hadden na het eten nog een afspraak deze hebben wij nu door dit late leveren af moeten zeggen. Volgende keer denken we toch wel 2 x na voordat we weet gaan bestellen Erg jammer het eten is nl erg goed !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duidelijke site om te bestellen. Je wordt op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Vriendelijke bezorger.

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden bij onze bestelling een opmerking neergezet. In deze opmerking stond dat we graag alles zonder groenten/salades wilden hebben. Hier is blijkbaar niet naar gekeken, want we kregen de kapsalon met salade! Erg jammer, want het eten is normaal gesproken altijd erg lekker. De bezorging was zoals altijd top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd geleverd en goed op temperatuur, dit keer ook voldoende saus (ontbrak de vorige keer). Smaakte uitstekend

, 29-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza voor een nette prijs. Vlotte bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten en zoals altijd, meer dan genoeg!

, 25-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed van smaak, de shoarma kapsalon had genoeg vlees erin. De spagetti zou geleverd worden met ham kaas uien tomaat. Zat ham in maar de uien niet kunnen vinden en zat erg veel tomatensaus in.Maar de smaak was prima. Ik bestel hier wel weer een keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellen al jaren bij Bella Roma.. heerlijke spareribs en kapsalon , zeer goede service zowel bij afhalen als bezorgen

, 11-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Helaas zat er geen kaas op de Schotel kipstukjes kaas. En de kaas wel betaald zo te zien. Jammer dat er toch vaak niet opgelet wordt.